Sõna jõud: ümbersõnastamise olulisus

Turbulentsel ajal on juhi käes enam infot kui “mugav” oleks.  Ent mis juhtub kui inimene on aidatud väljaspoole mugavustsooni? Tekkivad kohesed (ürgsed)kaitsereaktsioonid: võitle, põgene, tardu… Tark on sel ajal kui info on üleloomuliku olulisuse staadiumis, mõelda läbi, kas juht saab käituda kui “postkontor” ehk kirjade mõtteta edasi tulistaja, kurgus hirm et kui mina ise kõike ära ei tee, siis keegi teine “õigesti” ei tee; või kui “kirjanike maja”, kus ümberjutustsuse stiilis kirjad on vaid ajatäide ja arglik enesereflektsioon.

Sõnad on sulgkerged. Ent sõna jõud on hoomamatu. Kui läbi ei mõtle.

https://www.mckinsey.com/business-functions/organization/our-insights/how-to-demonstrate-calm-and-optimism-in-a-crisis?cid=other-eml-alt-mip-mck&hlkid=b86c6ebb7f344c368190bbee14f989e9&hctky=2996431&hdpid=ddb38961-c4e3-4223-8996-9020299c04a6

Ümbersõnastamine.  Teisi väärtustav sõnum. Energia. Võnge. Teite sõnadega ellukutsuv. McKinsey omad on sama meelt.. Loe ja mõtle kord enda peale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *