Category Archives

    Uncategorized

  • All
  • Esitlus kui slaidilappamine või Esitlus kui strateegia?

    Esitlusi digiruumis on läbi viimase kalendriaasta nähtud nüüd mitmesuguseid. Ma ei usu, et kriitiliste põhjustena oleks süüdi vaid kasvav digiväsimus. Või vähene ettevalmistus.  Ehk on võlusõnaks kohandada esitluse sisu läbi strateegia aluste: mõtestades iga esitluse läbi kui strateegilise tööriista millegi saavutamiseks! Kasutasin Tuckmani jaotust, et mõtestada esinemisruumis märgatud sarnast jagunemist: Eitajad. Need, kes ei usu, […]

    Continue Reading
  • Muutuste mõju

    Ma ei muretse sellest, et muutused algasid. Ma muretsen sellest, et muutused toovad kaasa mõju, mis sotsiaalsetes süsteemides on oluline märgata, toetada ja nn. läbi juhtida. Ilmekalt on McKinsey aruandes välja toodud vaatenurk, mis pääripäeva järgi igas organisatsioonis läbi mõtestamist vajab! Mõjusalt ja mõttega: https://www.mckinsey.com/business-functions/organization/our-insights/your-organization-is-grieving-heres-how-you-can-help

    Continue Reading